ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ။ May your mind and body be peaceful! 祝你身心愉快! ေပ်ာ္႐ႊင္ပါေစ။ May you be happy! 祝你快乐! ေမာင္ေမာင္ - ဘာသာျပန္မွတ္စုမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ။ May your mind and body be peaceful! 祝你身心愉快! ေပ်ာ္႐ႊင္ပါေစ။ May you be happy! 祝你快乐! ေမာင္ေမာင္ - ဘာသာျပန္မွတ္စုမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ။ May your mind and body be peaceful! 祝你身心愉快! ေပ်ာ္႐ႊင္ပါေစ။ May you be happy! 祝你快乐!

Sunday, January 10, 2010

လုပ္ရမွာနဲ႕လုပ္ေနတာ


     အခု၊ ကၽြန္ေတာ္႕ရဲ႕တာ၀န္က (အကႌ်၀တ္မွန္) ကိုယ္လံုးေပၚမွန္ကို နံရံမွာ ခ်ိတ္ဖို႕ပါ။

     ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခ်က္ေလာက္ တိုင္းတာၾကည္႕လုိက္တယ္။ မွန္ကိုို ဧည္႕ခန္းမွာထားရင္ မဆိုးဘူးေပါ႕။ ဒါနဲ႕ပဲ ကၽြန္ေတာ္ (အိမ္ရိုက္)သံေလး နည္းနည္းေလာက္ လိုလာေရာ။ သံေတာ႕ရွာလာၿပီးၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ ထပ္စဥ္းစားမိတာက သံေအာက္မွာ သစ္သားျပားတစ္ျပားေလာက္ခံလိုက္ရင္ သံကပိုၿပီး ခိုင္ခိုင္မာမာ စြဲမယ္ေပါ႕။ ဒါနဲ႕ပဲ ကၽြန္ေတာ္ သစ္သားျပားသြားရွာတယ္။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ႕ သစ္သားျပားက ရွာလို႕ေတြ႕မလာဘူး။ သစ္သားတုံုးပဲ ရွာလို႕ရတယ္။ ဒါေၾကာင္႕ သူ႕ကို ခြဲျဖတ္ဖို႕ ကၽြန္ေတာ္ လႊကို သြားမရွာလို႕မရေတာ႕ဘူး။ အိမ္နီးနားခ်င္းဆီက လႊငွားလာၿပီးလို႕ စမ္းသံုးၾကည္႕ေတာ႕မွပဲ အဲဒီလႊက (အသြား)တံုးေနမွန္း သိတယ္။ အဲဒါနဲ႕ပဲ လႊေသြးေက်ာက္သြားငွားၿပီး လႊေသြးရေတာ႕တယ္။ ၂ နာရီေလာက္ၾကာသြားတယ္။ ေနာက္ဆံုးမွာ လႊသြားက ေသြးထားတာ ေျပာင္လက္ၿပီး (ဆြဲရတာ) သြက္လာတယ္။ ဒါေပမယ္႕ လႊနဲ႕တစ္ခ်က္ေလာက္ပဲ ဆြဲလိုက္ရေသးတယ္ ကၽြန္ေတာ္ရွာလာတဲ႕ သစ္သားတံုးက ေပ်ာ႕ေနမွန္း သိေတာ႕တယ္။ နံရံမွာ သံနဲ႕စြဲလည္း ဘာမွထူးမွာမဟုတ္ဘူး။ ဒါေၾကာင္႕  ပိုမာတဲ႕ ေတာဇီးပင္တစ္ပင္ေလာက္ ကၽြန္ေတာ္ သြားခုတ္ခ်င္လာတယ္။ သင္႕ေတာ္တဲ႕ ေတာဇီးပင္တစ္ပင္ ရွာေတြ႕ဖို႕အေရးကို ကၽြန္ေတာ္႕မွာ ၃ နာရီနီးပါးေလာက္ ကားေမာင္းၿပီး ေျပးလႊားလိုက္ရတယ္။ ခက္ခက္ခဲခဲနဲ႕ ရွာလို႕ေတြ႕ၿပီဆိျုပန္ေတာ႕ ပုဆိန္ယူလာဖို႕ေမ႕သြားတယ္ဆိုတာ သတိရသြားေရာ။ ဒါနဲ႕ အနီးအနားက ကုန္စံုဆိုင္မွာ ပုဆိန္၀ယ္လုိက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ဇီးပင္စခုတ္တယ္။ ဒါေပမယ္႕ ဒီပုဆိန္က အရည္အေသြး ညံ႕တယ္။ ဘယ္ႏွစ္ခ်က္မွေတာင္ မခုတ္ရေသးဘူး အရိုးကေခ်ာင္လုိက္လာတယ္။ အႏၲရာယ္ျဖစ္မွာစိုးတာနဲ႕ပဲ လက္သမားသြားရွာၿပီး ပုဆိန္ျပင္ရတယ္။ ပုဆိန္ျပင္ေနတုန္းပဲ လက္သမားမွာ သံကုန္သြားတာေၾကာင္႕ သူ႕ကို္ယ္စား သံသြား၀ယ္ရျပန္တယ္။ ကုန္စံုဆိုင္ေရာက္ခါနီးက်မွပဲ အိမ္မွာသံေတြရွိတာ ရုတ္တရက္ စဥ္းစားမိသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ မွန္ခ်ိတ္ဖို႕ သံုးမယ္႕သံေတြပဲေပါ႕။

     ဒါေပမယ္႕ ဒါလဲစဥ္းစားမိလိုက္ေရာ ကၽြန္ေတာ္ ရုတ္တရက္ပဲ ဇေ၀ဇ၀ါျဖစ္သြားတယ္။ မနက္အေစာႀကီးကတည္းကေန အခုေန၀င္ကာနီးအခ်ိန္အထိ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမ်ားလုပ္မလို႕ပါလိမ္႕။ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုမွကို စဥ္းစားလို႕ မရေတာ႕ဘူး။

သေဘာတရား။     ။သင္ဘာလုပ္မွာလဲ။ သင္ဘာလုပ္ေနလဲ။ အလုပ္ကိစၥေတြလုပ္တဲ႕အခါ ေက်းဇူးျပဳၿပီး ဒီေမးခြန္းႏွစ္ခုကို ကိုယ္႕ဖာသာ မၾကာမၾကာ ျပန္ေမးၾကည္႕ပါ။ ကိုယ္႕ရဲ႕ မူလပန္းတိုင္ကို ေမ႕မသြားေတာ႕ဘူးေပါ႕။ မဟုတ္ရင္ အလုပ္ေတြသာမ်ားလို႕ ပင္ပန္းၿပီး အက်ိဳးမဲ႕ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ဒီဘာသာျပန္ရဲ႕ မူရင္းကေတာ႕ SMALL STORY, BIG PRINCIPLE လို႕ နာမည္ေပးထားတဲ႕ 小故事,大道理 စာအုပ္ထဲကပါ။ ဒီပံုျပင္ရဲ႕ မူရင္း ေခါင္းစဥ္ကေတာ႕ 要做的和在做的 ဆိုတာပဲျဖစ္ပါတယ္။


ေမာင္ေမာင္
၁၀.၀၁.၂၀၁၀ ည ၁၀း၄၆ 

No comments:

Post a Comment